Zamknij Używamy cookies i podobnych technologii w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Zaloguj   |   Zarejestruj

AKTUALNOŚCI

Dlaczego wybieramy silniki LONCIN?

2012-11-27 10:43:45

Silniki LONCIN stosowane w urządzeniach i maszynach przemysłowych możemy podzielić na dwa rodzaje ze względu na układ wału napędowego:

1. Silniki spalinowe z wałem napędowym równolegle położonym do podstawy silnika – zwane potocznie silnikami z poziomym wałem napędowym - z możliwością zastosowania różnych wariantów końcówek wału napędowego.

Zastosowanie: agregaty prądotwórcze, motopompy, myjki ciśnieniowe, glebogryzarki, zagęszczarki, stopy wibracyjne, zacieraczki, piły spalinowe i wiele innych urządzeń.

Zalety: kompatybilność, niezwykle duża wydajność, bardzo dobra jakość oraz przystępna cena, zwarta konstrukcja, prosty montaż, estetyczny wygląd, mała waga.

Charakterystyka silników: benzynowe, czterosuwowe, jedno i dwucylindrowe, górnozaworowe – OHV, od mocy 4 do 22HP i pojemnościach od 100 do 690cm3, o lekkiej wadze oraz kompaktowej konstrukcji silnika. Możliwość wyboru rozruchu: ręczny lub elektryczny, rozbryzgowe smarowanie, czujnik poziomu oleju – kontrola stanu, filtr wstępny przed filtrem powietrza. Szczegóły w opisie przy każdym modelu.

Podział silników:

  1. Silniki serii G pojemności od 120 do 420cc ogólnego przeznaczenia stosowane we wszystkich urządzenia od zagęszczarek poprzez agregaty prądowtwórcze do pił i innych stacjonarnych urządzeniach.
  2. Silniki serii L pojemności od 100 do 620 cc zmieniona konstrukcja dolotu powietrza oraz tłumika idealnie sprawuje się z agregatami skoczkami oraz urządzeniami w których przy pracy występuje wysokie zapylenie oraz drgania.
  3. Seria FS silniki Snow stosowane tylko w odśnieżarkach.


2. Silniki spalinowe z wałem napędowym w prostopadłym ułożeniu do podstawy silnika zwane silnikami z pionowym wałem. Pojemności od 140 do 803 cm3, jedno i dwucylindrowe o mocach od 4 do 27HP. Do tych silników również możemy zastosować różne warianty końcówek wału napędowego.

Zastosowanie:
Te silniki pracują głównie w traktorach ogrodniczych, agregatach prądotwórczych, kosiarkach do trawy, zamiatarkach i niektórych glebogryzarkach.

Zalety: bezpiecznie zabudowane, wszystkie wirujące części są osłonięte, zwarta konstrukcja, małe gabaryty, nieduża waga, estetyczny wygląd, przystępna cena, bardzo dobra jakość, prosty montaż, łatwy rozruch poprzez zastosowanie gaźnika z automatycznym ssaniem, elektroniczny zapłon, zastosowanie żeliwnych tuleji w cylindrach znacznie wydłużających długość pracy silnika.

Charakterystyka silników:
Kompaktowa konstrukcja silnika, lekka waga, rozruch ręczny lub elektryczny, rozbryzgowe smarowanie, czujnik poziomu oleju - to gwarantuje na bieżąco kontrolę jego stanu, filtr wstępny przed filtrem powietrza, zastosowanie żeliwnych tulei w cylindrach znacznie wydłużających długość pracy silnika. Szczegóły w opisie przy każdym modelu.

Podział silników:
  1. Silniki serii LC1P61FA do LC1P70FA Stosowane w kosiarkach i urządzeniach w których jest potrzeba stosowania silników z pionowym wałkiem
  2. Silniki serii LC1P88F do LC2P82F silniki większej mocy jedno i dwucylindrowe stosowane w traktorkach i urządzeniach większej mocy.